2021年1月1日 星期五

20年結與檢討

 

今年投資真屬一般,睇返全年回報既波幅都處於正負10%之內,唔知係

咪轉左以7200為主力既打法,,睇黎呢個都仲要少少時間來適應.

眼見有d網友今年回報真係非常唔錯,下年自己都要積極d先得.

因為股票倉已經變左唔係以股息收入為主力,所以今年股息收入只有1572/月

而淨資產回報就有3.5%

今年係第2年全冇工作收入,保得住有正增長,唔駛坐食出崩,都算開心既,

希望來年都可以啦

來年都係執行以7200為主力既打法,股息收入為副,希望適應後,可以增加

來年既回報.


cash      80.9% 

 2660    8.0% 

543        6.9% 

321        4.1% 

 0.0%    YTD


7 則留言:

  1. 好少見師兄買美股!!路過的讀者

    回覆刪除
    回覆
    1. 一向都好怕高追股票,但依家股市顯現一個強者越強既境況
      都想參與呢場盛宴,但年紀大固有思想太深,一時三刻改變唔切

      刪除
  2. 趁勢可以小注試吓,改變一下思維也無妨,或許開拓新領域靈感,投資工具,買任何東西都無必勝,反正美股一股都有交易,試吓無壞,再加上咁多美股 blog友提点,怕甚麽,老實說玩來玩去都係那幾個no, 有点納悶的感覺,加油師兄!!路過的讀者

    回覆刪除
    回覆
    1. 有諗過用個細注碼參與d熱門股,但見一個月升左幾十%,一年升左幾陪始終買唔落手,其實都係見投資美股的blog友回報好,先想參與
      點講好呢??有錢賺既投資工具,基本上我都唔介意參與
      但都要適合自己現時既境況,我已退落黎,冇工作收入,股票視作可賺夠生活費既遊戲,基本上呢兩年投資回報少左都同投資保守左,有極大關系
      就算買美股,都只係小注買參與下,唔賺得幾多
      不如集中自己熟識既,注碼大d,回報先大
      不過都多謝你既意見,希望大家都有唔錯既回報

      刪除
  3. 點講好呢!雖然話我係路過的讀者,但認真來說,我也看你的 blog起碼超過五年以上,就係覺得你有D保守及已退下正常的工作,所以事事都有點避忌,說老實点兒股海理財blog界,能浮出水面吸口新鮮空氧有幾人,還不是在水中尋尋覓覓,混水摸魚,強如很多理財精英,都會陰溝船翻,例如邊個邊個,我時常覺得師兄這種保守投資手法,很容易陰乾,又或者遇到一巨浪,就會全軍覆沒,又或者銀彈損耗一大半,令投資攻畧進退失據,反而從生活的層面,思考動用腦筋,充分利用一切可用的資源,接觸學習一些綱上新事物,希望觸發新靈感契機,又或者疫情過後,跟沙梨走一轉惠州散散心,Anyway 師兄放開懷抱,繼續加油!路過的讀者

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢個就係目標與策略既關系,以前我既目標係資產增值到夠財自,當時又有工作,策略當然進取,所以經常都滿倉股票,去到盡,追求高回報
      正正退落黎後,目標每年有10%已經夠哂,策略自然趨向保守,不過都發覺似乎保守左d,令呢兩年回報只夠生活費,而唔夠10%,不過又唔太介意,要d時間調節一下,相信問題唔太大.
      我一向都相信高風險高回報,正正我怕遇上巨浪翻船,所以投資先轉向保守.
      投資係一世人的賺錢遊戲,現在又唔駛追求高回報,慢慢玩,慢慢享受,有高回報當然高興,冇既下年又來過
      沙梨你都識?佢又唔知去左邊度玩啦

      刪除
  4. 睇得師兄咁多年,自然睇埋你身邊的良師益友,例如一千萬兄及其他帶刀待衛,沙梨曾一度財自,衆望所歸的小師妹,後來卻又回歸股海,聽聞她疫情後,多往惠州及外地遊玩,不知 WW師兄有沒有看 AC蓄儲 blog, 他有個讀書會,最近招攬會員,有興趣不妨參加,又可識多D新朋友,生活上亦較充實。不要提我介紹。��路過的讀者

    回覆刪除